„Medialne lwy dla rekinów biznesu” Aleksandra Ślifirska

"Medialne lwy dla rekinów biznesu"  Aleksandra Ślifirska

Pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy.

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Porad udzielają:

  • Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,
  • Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,
  • Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
  • Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,
  • Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
  • Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,
  • Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
  • Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,
  • Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,
  • Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
  • Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.

Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Książka otrzymała Nagrodę Czytelników dla polskiego autora konkursu Książka dla trenera!

Książka dostępna na www.ksiegarnia.pwn.pl/Medialne-lwy-dla-rekinow-biznesu

Materiały Organizatora.
Źródło: https://ksiegarnia.pwn.pl/Medialne-lwy-dla-rekinow-biznesu,68585707,p.html

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *