Influencer Marketing – komu to potrzebne?

Influencer Marketing – komu to potrzebne?

Influencer Marketing – komu to potrzebne? Świat reklamy zmienia się z dnia na dzień. Rozwiązanie, które jeszcze niedawno zdawało się „złotym środkiem” w zakresie reklam dla firm, dziś powoli odchodzi w zapomnienie.

Nieustanny rozwój świata online daje firmom nowe możliwości. Blogosfera z każdym dniem rośnie w siłę, a na rynku pojawiają się coraz to nowe pojęcia, za którymi firmy chcąc, czy nie – muszą nadążyć.

Kim jest influencer? Jakim narzędziem reklamy może okazać się współpraca z influencerami? Po czym poznać wartościowego influencera? Na te i wiele innych pytań szukali odpowiedzi uczestnicy konferencji „Efektywny Influencer Marketing”, która odbyła się 18 – stego czerwca w Hotelu Traugutta 3 w Białymstoku.

Konferencja powstała z inicjatywy Janka Jankowskiego– eksperta w dziedzinie social mediów.

Pomysł wyszedł bardzo spontanicznie. Rozmawiałem z kolegą, z którym opowiadaliśmy sobie, jak to firmy wydają kilka, kilkanaście tysięcy złotych na akcje, które totalnie nie przynoszą zwrotu. – tłumaczy organizator wydarzenia Jan Jankowski. – Ale skąd firmy mają to wiedzieć? Przecież nie ma na ten temat poradnika, książki, czy konferencji. I tę ostatnią (w miarę) najłatwiej było zorganizować.

Goście wydarzenia wysłuchali wystąpień trzech prelegentów – zdawać by się mogło – z tej samej branży, jednak każdy z nich wniósł swoją wartość dotyczącą tematu z zupełnie innego punktu widzenia. Swoje prelekcje wygłosili Kacper Zdunek, Rafał Myslinski, Maciej Aniserowicz.

Jak każde nowe narzędzie, tak i Influencer Marketing wśród zebranych słuchaczy wzbudził chęć do dyskusji, którą zakończyło się spotkanie.

Dziękujemy za współpracę w charakterze Patrona Medialnego.

Zapraszamy na foto relację z wydarzenia.

Autor fot. Łukasz Piechowski

Share

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *