Klient idealny – poznaj go, zdobądź i utrzymaj na dłużej. Warsztaty w Centroom

Klient idealny – poznaj go, zdobądź i utrzymaj na dłużej. Warsztaty w Centroom

Ostatnie przed wakacjami spotkanie z cyklu Centroom Przedsiębiorczości, organizowane w Centroom przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, zachęca do udziału tematem: Klient idealny – jak do niego dotrzeć i sprawić, że zostanie z Tobą na dłużej?

Warsztaty odbędą się 25 czerwca w godzinach 16.30-18.30. Poprowadzi je Jolanta Ambrożewicz- doradca biznesowy, szkoleniowiec, kreatorka marketingu interakcyjnego.

Czy wiesz jakich Klientów potrzebujesz, by Twój biznes świetnie prosperował? Jak przykuć ich uwagę? Komu Twój produkt najbardziej pomaga i kto na jego punkcie zwariuje? I to na tyle, by wrócić po więcej i na dodatek przyprowadzić znajomych?

Kto jest Twoim idealnym Klientem? Do kogo chcesz dotrzeć z ofertą, by sprawić, że będzie rozchwytywana? Jak ją przedstawiać, aby odbiorca wiedział, że to jest coś, co po prostu musi mieć.

Podczas warsztatów w Centroom określisz profil swojego idealnego Klienta. Zdiagnozujesz jego największe problemy i obszary, w których możesz dostarczyć mu rozwiązania. Odkryjesz możliwości stojące za Twoją usługą czy produktem.

Dowiesz się, gdzie przebywa Twój Klient zarówno w świecie online, jak i offline. Dzięki temu przygotujesz się do odpowiedniej komunikacji i działań promocyjnych. Sprawisz, że Wasze kontakty będą częstsze, dzięki czemu wzrośnie skuteczność sprzedaży.

Przygotowując profil, zyskasz jasność w sferze komunikacji wizualnej i działań prowadzonych w social media. Będziesz wiedzieć, o czym pisać i co pokazywać, a więc jakie treści dostarczać swojemu odbiorcy. Jak opakować swe działania, by zwiększyć sprzedaż i sprawić, że Klienci będą zadowoleni. A oni, w zamian za to, z chęcią polecą Cię swoim kontrahentom i znajomym.

Podczas warsztatu wspólnie z prowadzącą opracujesz:

– Profil idealnego Klienta oraz sposoby na zwrócenie jego uwagi.

– Listę miejsc i kanałów, w których warto się z nim komunikować.

– Listę tematów, o których warto pisać na blogu lub/i w mediach społecznościowych.

– Wskazówki związane z wizualną stroną prezentacji oferowanych produktów i usług.

– Sposoby na utrzymywanie relacji i sprawienie, że Klienci zostaną z nami na dłużej i polecą nas innym.

Prowadzenie:

Jolanta Ambrożewicz – bizneswoman, doradca biznesowy, szkoleniowiec. Kreatorka marketingu interakcyjnego – sztuki komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości oraz interakcje. Autorka Dziennika Networkingowego. Twórczyni kursów, warsztatów i szkoleń związanych z komunikacją interpersonalną.

Wspiera i edukuje przedsiębiorców i ich pracowników oraz freelancerów w zakresie działań promujących ich produkty i usługi. Zachęca do komunikacji opartej na content marketingu i budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcami, także poprzez skuteczny networking i działania w social mediach.

Wierzy, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zaprezentować światu. Zachęca do korzystania z mocy interakcji i odważnego komunikowania wartości swoich produktów, usług i umiejętności.

Podsumowanie:

Zapisy.

Termin: 25.06.2019 r., godz. 16.30-18.30

Prowadzenie: Jolanta Ambrożewicz

Temat: Klient idealny – jak do niego dotrzeć i sprawić, że zostanie z Tobą na dłużej?

Organizator: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny

Miejsce: Centroom, ul. Sienkiewicza 9, Białystok

Patronat medialny: BiałystokOnline.pl

Materiały Organizatora.

Share

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *