„Każdy z nas ma swoją własną markę osobistą” – Anna Suska
Autorka ebooka „5 Kroków do zbudowania własnej marki osobistej” oraz książki „MLM bez tajemnic” opowiada o...
Czytaj więcejCZY WYGLĄD MA ZNACZENIE?
CZY WYGLĄD MA ZNACZENIE? No ba! Pewnie, że ma! – powie większość z nas. To powszechnie...
Czytaj więcejOdkryj siebie. Jak Ty siebie postrzegasz i jak widzą cię inni
„Zajrzyj w swoje serce, postanów, kim chcesz być, i zacznij konsekwentnie stawać się swoim lepszym, nowym...
Czytaj więcejFENOMEN TURKUSOWEJ ORGANIZACJI
Turkusowa rewolucja obiegła cały świat. Myślenie o biznesie i sposobie jego organizacji przechodzi kolejną transformację. Dlaczego?...
Czytaj więcej„Kobiecy pomysł na biznes” Fabryka Figury
Fabryka Figury istnieje prawie pięć lat. Choć początki nie były łatwe jej właścicielka, Iza nie poddawała...
Czytaj więcej„Kobiety współPRACUJĄCE” – portret aktywności zawodowej Polek
Raport firmy Nesperta, właściciela marki Semilac. Ponad ¾ kobiet uważa, że ma niezbędne umiejętności, wiedzę i doświadczenie,...
Czytaj więcejNIE BÓJ SIĘ PYTAĆ!
Ostatnio dużo osób na raz, zapytało mnie :„Karolina, jak się Tobie to udało“? Nie będę się...
Czytaj więcejLeasing a problemy finansowe w firmie
Leasing stał się bardzo popularnym i wygodnym instrumentem finansowym i na trwałe wpisał się w polski...
Czytaj więcejJak wybrać dobrą nazwę dla firmy?
Choć wybór nazwy dla firmy może wydawać się sprawą dość prostą i oczywistą. To w praktyce...
Czytaj więcejRekiny biznesu w mediach
Jak stworzyć wizerunek lidera? Lider, przywódca, rekin biznesu – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię...
Czytaj więcej