„Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” Renata Wrona

„Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” Renata Wrona

Zbuduj niepowtarzalna markę osobistą.  Książka Renaty Wrony jest przewodnikiem po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie. Książką pomaga sprawnie przejść przez biznesowe savoir vivre bez popełniania faux pas. Podpowiada jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji, jak podkreślić swój profesjonalizm nie pozbywając się przy tym kobiecości.

Czasem ze względu na brak czasu, a czasem z czystej niewiedzy, popełniamy gafy, które mogą nas kosztować utratę wizerunku profesjonalistki. Książka dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie. Zawiera wskazówki jak się zachowywać w trudnych sytuacjach, co i kiedy nosić, jakiego słownictwa używać, jak pracować nad sobą, a wszystko w odniesieniu do silnych wartości i pytań skłaniających każdą kobietę do refleksji nad sobą, kim jest teraz, kim chce się stać i jak te efekty zamierza osiągnąć.

„Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek” pomoże każdej kobiecie zbudować markę osobistą, która będzie:

  • prawdziwa, naturalna, spójną i przekonująca,
  • kreowała wizerunek osoby profesjonalnej godnej zaufania,
  • wzmacniała poczucie Twojej wartości,
  • silna, trwała i wyróżniająca Twoją wyjątkowość.

Recenzje książki:

W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie.”

Agata Limanówka
strateg, psycholog i praktyk biznesu, trenerka rozwoju osobistego, mentorka i coach ICF, autorka poradnika psychologicznego Od stresu do sukcesu
agatalimanowka.pl

To książka dla kobiet, które chcą świadomie budować swoją markę osobistą i spójnie komunikować to, co noszą w swoim wnętrzu, z tym, czego autentycznie pragną i dokąd zmierzają. Znajdziesz w niej wiele wskazówek związanych kreowaniem wizerunku i zachowaniem w sytuacjach biznesowych. Pamiętaj: jesteś ważna, ale to, co nosisz na sobie, jest równie istotne.

Anna Wawrzyniak
właścicielka marki SuccessWay, psycholog, trener biznesu, coach ICF, autorka książek: Success Way, czyli osiem szerokości geograficznych twojego sukcesu i Jesteś simply the best. Wszystko masz w sobie. Ty jesteś wszystkim
successway.pl

W kobiecej torebce podobno zmieści się wszystko. Od dzisiaj książka Renaty powinna być jej dopełnieniem, ponieważ stanowi niezbędnik każdej kobiety, która poważnie myśli o swojej karierze. Masa praktycznych wskazówek do natychmiastowego wdrożenia: jak się zachowywać w trudnych sytuacjach, co i kiedy nosić, jakiego słownictwa używać, jak pracować nad sobą, a wszystko w odniesieniu do silnych wartości i pytań skłaniających do refleksji. Od teraz nie będziesz już sama w biznesowej dziczy.

Jan Paweł Tomaszewski
mówca profesjonalny, trener wystąpień, przedsiębiorca
IdzDoPrzodu.pl

W dążeniu do zdobywania coraz większej wiedzy i stawania się specjalistkami w określonych niszach często zapominamy o znaczeniu etykiety i wizerunku. Renata zwraca uwagę na te czynniki, tak istotne w budowaniu marki eksperckiej. To mistrzyni zadawania trafnych pytań, które nie tylko pozwalają przyjrzeć się sobie i sposobowi, w jaki jesteśmy postrzegane w biznesie, lecz także ukierunkowują na realizację własnych pasji i celów.”

Elżbieta Sokołowska
redaktorka i korektorka tekstów, właścicielka Studia Wydawniczego Suite 77
korektelka.pl

O AUTORCE:

Renata Wrona – Trenerka rozwoju osobistego i biznesu, Coach ICF, PR managerka, Właścicielka firmy Prime Image, Autorka książek z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu kobiety: „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” i „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek.” oraz wielu artykułów z zakresu budowania marki, komunikacji interpersonalnej i etykiety w biznesie.

Ekspertka w dziedzinie budowania marki i kreowania marki osobistej, komunikacji interpersonalnej, Public Relations, wystąpień publicznych, savoir vivre w biznesie oraz budowania pewności siebie i asertywności. Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w osiąganiu najlepszych wersji samych siebie. Pracuje z obrazem wykorzystując grę coachingową Points of You. Jest ambasadorką międzynarodowej platformy edukacyjnej EPALE. (www.renatawrona.pl)

Więcej informacji:
Renata Wrona
adres e-mail: renata@renatawrona.pl;
nr telefonu: 535 929 228
www.renatawrona.pl

Materiały Autora.

Share

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *